تجهیزات بدنسازی

نحوه انجام صحیح تمرینات پرس سینه

پرس سینه

نحوه انجام صحیح تمرینات پرس سینه

به هر باشگاه ورزشی در جهان، صرف نظر از اندازه، مکان یا مشتریان آن، قدم بزنید، متوجه خواهید شد که همه آنها یک چیز مشترک دارند: یک نیمکت در زیر یک هالتر محکم قرار می گیرد که آماده است تا فرد بعدی شروع به تمرین پرس کند.

جای تعجب نیست که پرس نیمکتی چنین حرکت محبوبی باشد. هنگامی که بر الگوی حرکتی اصلی تسلط پیدا کردید، پیشرفت سریع در میزان آمادگی بدنی و همچنین افزایش سایز در سه گروه عضلانی اصلی مشاهده خواهید کرد: سینه، شانه ها و عضلات سه سر بازو.

اما اگر تازه وارد ورزشگاه شده اید یا در وزنه زدن تازه کار هستید، چگونه باید متوجه شوید که برای تمرین پرس آماده هستید یا خیر؟

ابتدا، قبل از اینکه زیر میله قرار بگیرید، باید مطمئن شوید که در بخش های سینه، شانه ها و عضله سه سر خود آمادگی بدنی لازم را دارید تا وزن میله خالی را مدیریت کنید. هالتر المپیک، که استانداردی است که برای پرس روی نیمکت در اکثر سالن های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد، و دقیقا 20 کیلوگرم وزن دارد. این ممکن است بسته به تجربه تمرین وزنه شما زیاد به نظر برسد. اگر اینطور است، ابتدا باید با پرس سرعت خود را افزایش دهید.

در شروع تمرین دستان خود را دقیق در زیر شانه ها قرار داده، قسمت میانی بدن محکم و بدن شما باید یک خط مستقیم از سر تا پاشنه را تشکیل دهد. آرنج های خود را خم کنید تا قفسه سینه خود را به سمت زمین پایین بیاورید، برای یک ثانیه در وضعیت پایین مکث کنید، سپس با قدرت به نقطه شروع برگردید.

 

انواع میز پرسه سینه در تاو اسپرت

میز پرس زیر سینه پارامونت

میز پرس زیر سینه پارامونت یکی از بهترین تجهیزات بدنسازی می باشد. و می تواند به بهترین شکل با این وسیله فوق العاده عضلات قفسه سینه خود را فرم دهید. انجام تمرین با میز پرس زیر سینه باعث می شود عضلات سه سر و همین طور کمر تقویت و قدرتمند شود. این میز دارای یک صندلی شیب دار است که شیب آن رو به پایین می باشد. این شیب به ورزشکار کمک می کند، بتواند وزنه های سنگین تری بلند کند.

با استفاده از میز پرس سینه پارامونت می توانید عضلات سرشانه خود را فعال کنید. پرس معمولی این قابلیت را ندارد. حین تمرین حواستان به نحوه قرارگیری پا باشد. که حتما سر جای خود در جا پایی محکم شده و زمان تمرین نلغزد.

ویژگی های محصول

  • تولید ایران
  • برند پارامونت
  • یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش
  • طول 205 سانتی متر و ارتفاع 126 سانتی متر تقریبی
  • رنگ کوره ای و الکترو استاتیک
  • آناتومی عالی متناسب با آناتومی بدن
  • کیفییت رنگ بالا
  • مقاومت بالا نسبت به ضربه و همین طور رطوبت
  • تولید شده با فوم و همچنین چرم باکیفیت
  • قابلیت تنظیم جاپایی براساس قد ورزشکار
  • تولید شده از پروفیل باشگاهی بیضی
  • کاربرد باشگاهی و خانگی
  • دارای دو ارتفاع خرک

پرس سینه پارامونت

میز پرس 9 کاره باشگاهی

میز پرس 9 کاره باشگاهی با قابلیت انجام رنج وسیع حرکات، بسیار مستحکم و مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد.این محصول خوب تاو اسپرت، قابلیت انجام تمامی حرکات بدنسازی و قدرتی را برای شما مهیا می کند. با تغییر زاویه و شیب می توانید به راحتی حرکات را به شکل صحیح انجام دهید. و تمامی عضلات و اندام های بالاتنه و پایین تنه خود را تمرین دهید.

این میز پرس 9 کاره باشگاهی، یکی از بهترین و کاربردی ترین میزهای باشگاهی است.  شما با این محصول نه تنها می توانید تمامی حرکات و تمرینات بدنسازی را انجام دهید. بلکه با تلفیق آن با سایر وسایل حرکات بیشماری را شبیه سازی و تجربه نمایید. بستگی به خلاقیت خود شما دارد.

ویژگی های محصول

قابل استفاده برای افراد با شرایط بدنی متفاوت به دلیل قابلیت تنظیم و مدرج بودن

قابلیت انجام رنج گسترده ای از حرکات بدنسازی شامل بالاسینه،پرس سینه، جلو پا، شکم، جلو بازو، سیمکش ،زیرسینه، پشت پا، پارالل، مسگری، شنا سوئدی، جلو ران، لاری و سرشانه

رنگ کوره ای، ثابت و ضد خش

قابلیت تا شوندگی عالی و نیاز به فضای کم برای نگهداری

قابل استفاده به صورت باشگاهی و هوم جیم

تولید ایران

ساخته شده از پروفیل باکیفیت باشگاهی

قابل استفاده برای افراد با شرایط بدنی متفاوت

طراحی و آرگونومی عالی

میز پرس 9 کاره

منبع: How To Master The Bench Press | Coach (coachmag.co.uk)

بازگشت به لیست