بازرگانی تاو(توسعه ادوات ورزشی)با بیش از ۲۵ سال سابقه در امر تولید, توزیع لوازم ورزشی همواره به پیشبرد ورزش ملی در تلاش است.

فروشگاه اينترنتي تاو اسپرت

 اولين فروشگاه آنلاين تجهيزات تخصصي کراس فیت و تناسب اندام
تاو اسپرت به عنوان قديمي ترين فروشگاه تجهيزات تخصصي کراس فیت و اولين فروشگاه اينترنتي تجهيزات بدنسازی و تناسب اندام با پايبندي به اصول اساسي و اخلاقي فروش شامل تضمين کيفيت، ارسال در سريعترين زمان ممکن و ضمانت برگشت کالا سعي در تبديل شدن به بزرگترين مرجع فروش اين تجهيزات در ايران دارد و در اين راه بزرگترين هدف ما جلب اعتماد و رضايت مشتريان مي باشد. در وبسايت فروشگاه اينترنتي تاو اسپرت ، هر آنچه از تجهيزات ورزش هاي ایروبیک ، بدنسازي ، کراس فيت ، يوگا و پيلاتس،وزنه برداري و رشته هاي مشابه نياز داشته باشيد پيدا خواهيد کرد و تاو اسپرت به شما اين اطمينان را مي دهد که در تهيه کالاهايي که در سايت تاو اسپرت يافت نشود ، حداکثر همراهي را با شما داشته باشد.
همچنين وبسايت فروشگاه تاو اسپرت مرجعي عالي براي تهيه انواع تجهيزات باشگاهي و خانگي کراس فيت و تناسب اندام از قبيل بتل روپ ، جامپ باکس ،هالتر و دمبل و کتل بل ، روئينگ ، انواع کش هاي ورزشي ، جيم بال ، بوسوبال ، تردميل ، دوچرخه ثابت ، الپتيکال و …. مي باشد.
شما با ورود به سايت تاو اسپرت گويا قدم در يک فروشگاه بزرگ تجهيزات ورزشي گذاشته ايد و اين اطمينان به شما داده مي شود که خريدي آسان ، با قيمت و کيفيتي مناسب را تجربه خواهيد کرد.

وب سایت تاو اسپرت زیر مجموعه فروشگاه جهان اسپرت با بیش از ۲۵ سال سابقه در امر فروش تجهیزات بدنسازی و کراس فیت واقع در میدان منیریه امکان خرید حضوری را به شما میدهد،تمامی محصولات درج شده در وب سایت داخل فروشگاه جهان اسپرت قابل روئیت و موجود میباشد.