دسته‌بندی نشده

استپ و مزایای آن

استپ

استپ چیست؟

قبل از هر چیز باید تعریف درستی از استپ داشته باشیم. شاید هم ورزشکار باشید، در این صورت حتما با تخته استپ تمرین کرده اید و یا چیزهای زیادی در باره آن شنیده اید. در واقع استپ در انگلیسی همان پله است. پس شما یک با یک ارتفاع پله مانند تمرین و ورزش می کند. استپ های تولیدی امروزه بنابر نیازهای گوناگون ورزشکاران طراحی و تولید می شوند و انواع گوناگونی دارند. برخی فومی هستند و برخی دیگر پلاستیکی، برخی ارتفاع ثابت دارند و برخی متغییر.

استپ با همه سادگی خود یک وسیله ورزشی کاربردی و سودمند هست که می توان رنج وسیعی از حرکات را با آن انجام داد. و البته مزایای بیشماری هم دارد که از آن جمله می توان به چربی سوزی و اهداف تناسب اندام اشاره کرد. عضلات هدف این ورزش غالبا ماهیچه های پایین تنه و بالا تنه است .

 دراز نشست با وزن بدن

روی استپ به پشت دراز بکشید. زانوها را اندکی خم نمایید. دست های خود را با کمی خمیدگی در قسمت آرنج، بالای سر خود برده و نگه دارید. به طور هم زمان دست ها و پاهای خود را به قسمت داخل بدن جمع کنید. اندکی مکث کنید و عضلات شکم را منقبض و سپس به حالت اولیه خود باز گردید. برای لاغر کردن سریع تر بدن، می توانید این تمرین  را با سرعت و همین طور تعداد تکرارهای بیشتر انجام دهید. همچنین می توانید این حرکت با استپ را برای گرم کردن بدن خود قبل از شروع تمرینات ورزشی خود هم استفاده کنید.

یک افزایش دهنده‌ی مؤثر متابولیسم

درست مانند سایر انواع تمرینات ایروبیک، استپ نیز از مقدار زیادی اکسیژن استفاده می نماید. که این نه تنها به شما در تقویت سیستم تنفسی کمک می‌کند بلکه می‌تواند ظرفیت ریه‌های شما را هم بهبود ببخشد و در نهایت سرعت سوخت و ساز یا توانایی بدن را برای چربی سوزی کاملا افزایش دهد. تمرینات گوناگون ورزشی مقادیر مختلفی از چربی سوزی را عاید شما می کنند. اما با توجه به اینکه این محصول بالاتنه و پایین تنه را درگیر می کند و ضربان قلب را هم بالا می برد، بنابراین به طور کامل کالری سوزی را افزایش می دهد.

لاغری با استپ

پرش به طرفین روی استپ باعث افزایش ضربان قلب و لاغری کل بدن میشود. برای انجام حرکت می توان از انواع استپ بسته به نیاز تمرینی و همین طور آمادگی بدنی خود استفاده کند.

پاها را به صورت تناوبی روی محصول جابه جا کنید. به مرور زمان و با افزایش مهارت در تمرین، می توانید تعداد تکرارها را افزایش دهید و با ارتفاع بیشتری کار کنید.

استپ فایبرگلاس تاو اسپرت

 

استپ فایبر گلاس

اگر به یک استپ بسیار مقاوم و متفاوت نیاز دارید، ما به شما استپ فایبر گلاس را معرفی می کنیم. این محصول از هر لحاظ حرفه ای بوده و با انواع فومی فوق دارد. جنس بدنه این محصول فوق العاده به شما اجازه می دهد تا برای هر نوع تمرین پرشی و جهشی بتوانید از آن استفاده کنید. با این کالا نگران خراب شدن وسیله یا آسیب به کمر و اعضای بدن خود نباشید.

مهمترین ویژگی استپ فایبر گلاس که آن را از انواع فومی مجزا می نماید، قابلیت تنظیم ارتفاع آن است. سایز کوچک این محصول فوق العاده ثابت . سایز متوسط و بزرگ آن ارتفاع متغییری در حدود 10 الی 15 سانتی متر دارد.

استپ فایبرگلاس تاو اسپرت

برای خرید استپ فایبرگلاس حرفه ای کلیک کنید

تخته استپ فایبر لزمیلز

اگر به دنبال راحت ترین و بهترین تخته استپ موجود در بازار هستید، صفحه را به درستی باز کرده اید! فایبر لزمیلز به جرات یکی از بهترین های بازار کشور می باشد، که تاو اسپرت با افتخار آن را وارد و در اختیار شما قرار داده است.

این محصول از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تولید شده است. و به دلیل عریض تر بودن به نسبت بقیه مدل ها کار با آن راحت تر است.

استپ فایبرلزمیلز تاو اسپرت

برای خرید استپ فایبرلزمیلز درجه یک معرفی شده کلیک نمایید.

نمی دانید کدام نوع استپ مناسب شما است؟

اگر به تازگی ورزش را شروع کرده اید و مبتدی هستید استپ های فومی چند لایه برای شما بهترین گزینه می باشد. در صورتی که سابقه انجام تمرینات ورزشی باشگاهی و یا خانگی منظم دارید استپ فایبر گلاس انتخاب بهتری است. در نهایت باید به گونه ای انتخاب کنید که آسیب و فشاری به کمر و اعضای بدن وارد نشود.

تمرینات انجام شده با این محصول حرفه ای و بادوام مستقیما بر روی ماهیچه های ران و باسن و مفاصل همسترینگ اثر دارد. خبر خوب اینکه اگر به طور منظم از این محصول خوب تاو اسپرت استفاده کنید. دچار پوکی استخوان نخواهید شد.

اگر هنوز نمی دانید تمریناتی که با این استپ فوق العاده انجام می دهید چه اثراتی دارد، باید بگوییم:

  • تقویت عضلات و ماهیچه ها مهمترین اثر این محصول فوق العاده است.
  • تمرینات هوازی که با این وسیله انجام می دهید باعث می شود به مروز زمان تنفس راحت تری داشته باشید.
  • افزایش استقامت بدن
  • تقویت سیستم قلبی و عروقی بدن
  • درگیری تمام عضلات بدن در هنگام تمرینات
  • مناسب برای ورزش های بادی پامپ ، آیروبیک و بدن سازی
بازگشت به لیست