دسته‌بندی نشده

پیام مهدی رحمتی به حسین حسینی پس از مغضوب شدن در استقلال

مهدی رحمتی

سیدمهدی رحمتی از سیدحسین حسینی کاپیتان و دروازه بان استقلال درخواست کرده است برای ادامه مسیرش در فوتبال، تیم نساجی را انتخاب کند.

تیم نساجی فصل آینده یکی از چهار نماینده فوتبال ایران در بازی های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. و به همین دلیل مهدی رحمتی در تلاش است با اضافه کردن بازیکنان جدید به این  تیم کیفیت فنی نساجی را بالا ببرد.

نساجی فصل گذشته با دریافت ۴۴ گل در ۳۰ بازی ضعیف ترین خط دفاعی بعد از نفت مسجد سلیمان بود. مهدی رحمتی برای برطرف کردن نقطه ضعف تیمش در خط دروازه در تلاش است پای دروازه بان و کاپیتان استقلال را به قائمشهر باز کند.

حسین حسینی فصل خوبی را در استقلال پشت سر نگذاشت. او اگر چه در بازی سوپر جام با نمایش خوبی که در چهارچوب دروازه استقلال داشت، جام قهرمانی را لمس کرد.  از دست دادن جام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی با دو شکست در برابر پرسپولیس، باعث شد انتقادات زیادی به حسینی وارد شود. به نظر می رسد کاپیتان استقلاال منتظر است ابتدا وضعیت سرمربی تیم استقلال مشخص شود و بعد از آن در مورد فصل بعد تصمیم بگیرد.

مهدی رحمتی سرمربی جدید تیم نساجی بازیکنانی چون علیرضا حقیقی، حامد شیری، اکبر صادقی، مسعود شجاعی، مهدی نظری، علیرضا ابراهیمی را از تیم کنار گذاشته است. و از سوی دیگر می کوشد چند بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

جالب اینجاست مهدی رحمتی و سیدحسین حسینی سال ها در استقلال رقیب هم بودند و گاهی رقابت آنها با چالش هایی همراه می شد.

منبع: صد آنلاین

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه